We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
Ponuda tjedna: FANTAZIJA & ZNANSTVENA FANTASTIKA popust -40 %

Politika povrata

Reklamacije i povrati

Posvećeni smo isporuci visokokvalitetnih proizvoda, a Vaše zadovoljstvo je 100 % zajamčeno! Ne oklijevajte sa svojim kupnjama. U slučaju da Vaša narudžba ne ispunjava Vaša očekivanja, jednostavno je pošaljite natrag i vratit ćemo Vam novac ili zamijeniti predmete.

Kako postupiti prilikom reklamacije proizvoda?

U svim slučajevima reklamacija proizvoda, obratite nam se ispunjavanjem obrasca ili izravno putem e-maila na info@europosters.eu.

Reklamacija proizvoda

Molimo navedite:

  • Broj narudžbe – možete ga pronaći u e-mailu ili na svom računu.
  • Stanje oštećenog paketa i robe – priložite fotografije kao dokaz.
  • Vaš izbor kako želite riješiti situaciju – povrat / slanje novog proizvoda.

Koje su situacije za reklamaciju proizvoda?

1/ Roba (ili paket) oštećena tijekom transporta

Ako sumnjate da je roba oštećena tijekom transporta, pošaljite nam e-mail zajedno s fotografijom kao dokazom oštećenog paketa i robe na našu e-mail adresu u roku od 48 sati od dostave. Odmah kontaktirati s Vama dostavnoj tvrtki. Oštećenu robu nam ne morate nam slati natrag.

2/ Proizvod loše kvalitete ili neodgovarajuće veličine

Ako ste primili proizvod loše kvalitete, s mutnom slikom ili pogrešne veličine, pošaljite nam e-mailom fotografiju isporučene robe. Odmah ćemo kontaktirati s Vama s informacijama o daljnjim koracima. Oštećenu robu nam ne morate nam slati natrag.

3/ Artikli su pogrešni ili nedostaju

Je li nešto nedostajalo iz paketa? Jeste li primili drugačiji proizvod od onoga što ste naručili? Ispričavamo se zbog mogućih neugodnosti. Pošaljite nam fotografiju isporučene robe putem e-maila. Odmah ćemo kontaktirati s Vama s informacijama o daljnjim koracima.

 

Ako ste kupili naše "Jamstvo za sigurnu pošiljku" i vaš paket stigne oštećen ili se izgubi, ne morate čekati da se situacija riješi u zakonskom roku. Jednostavno se obratite našem timu za korisničku podršku koji će vaš zahtjev riješiti kao prioritet. Ukoliko ste primili oštećenu robu, molimo vas da oštećenu robu i paket fotografirate kako bismo što prije riješili Vašu reklamaciju.

Napomena: Isporuka novog proizvoda moguća je samo ako ga još imamo na skladištu.


Kako vratiti robu?

Niste zadovoljni kvalitetom proizvoda? Smatrate da proizvod nije privlačan i želite pokrenuti povrat? Nema problema!

1/ Najlakši način: online povrat putem usluge Retino

Online servis Retino sve će riješiti umjesto Vas sa samo nekoliko klikova, a i nama će olakšati posao – primjerice, imat ćemo bolji pregled gdje se paket trenutno nalazi.

2/ Ako odlučite ne koristiti naš online ustav Retino i vraćate pošiljku 'sami', upotrijebite obrazac za povrat kako biste pojednostavili postupak.

Obrazac za povrat preuzmite ovdje.

Obrazac se može ispuniti online i poslati e-mailom na info@europosters.eu zajedno s informacijama o tome što vraćate. Alternativno, možete ga ispuniti ručno, ispisati i poslati zajedno s robom.

Neoštećenu robu zapakirajte u originalnu ambalažu, stavite u kutiju, kutiju vidljivo označite naljepnicom prijevoznika i pošaljite na adresu našeg distribucijskog skladišta:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Češka Republika

Nakon primitka robe na naše skladište, bit ćete obaviješteni putem e-maila. Ako odaberete opciju povrata novca, od nas ćete dobiti povrat novca u roku od 14 dana nakon što naša korisnička podrška primi paket. U suprotnom ćemo pronaći alternativno rješenje.

Ako ste primili oštećeni proizvod, pročitajte gore kako postupiti prilikom reklamacije proizvoda.


Napomena:

  1. Ako odlučite vratiti robu u roku od 14 dana, dobit ćete povrat novca za robu, uključujući najjeftiniju opciju dostave do odredišne ​​zemlje. Nakon isteka roka od 14 dana moguće je vratiti samo novac za robu, a vi morate pokriti troškove dostave.

  2. Robu izrađenu po narudžbi nije moguće vratiti. Te se informacije također mogu pronaći izravno na našoj web stranici među relevantnim proizvodima. Takvu robu moguće je reklamirati samo u slučaju očite tiskarske pogreške ili oštećenja s naše strane. Primjeri takvih proizvoda uključuju:
  • Ispis vlastitih fotografija na fotopapir i platno,
  • Proizvodi vlastite proizvodnje s oznakom 'PREMIUM QUALITY' (proizvodi otisnuti na foto papiru, platnu ili zidnom muralu),
  • Uokvirivanje po narudžbi.

Za detaljnije informacije posjetite stranicu Uvjeti i odredbe.

 



EuroposteriStvaram svoj svijet

Od 1999. Europosteri su jedna od najvećih web trgovina plakata, zidnih grafika i darova s licenciranom robom u Češkoj i cijeloj Europi. Nudimo ogroman izbor plakata iz filmove, igara ili sportova svih veličina, kao i široku paletu originalnih poklona za istinske ljubitelje Ratova zvijezda, Harryja Pottera, stripova ili cijele obitelji Warner Bros. Znamo da su šalice, figurice, puzzle i odjeća najbolji poklon za sve, bez obzira na dob i interes. Ali ako ste ljubitelj dizajna interijera, onda ste i Vi na pravom mjestu! Svakodnevno ispisujemo zidne tapete, ilustracije, fotografije i umjetničke reprodukcije i šaljemo ih u više od 25 zemalja kako bi naši kupci bili zadovoljni.


© 1999–2024 Europosters. Sva prava pridržana.

Top