We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
Otkrijte najbolje ponude za ovaj tjedan: NA SVE ZA ZID popust -20 % ×

Politika povrata

100%
Zagarantirano 100% zadovoljstvo

Imate do 365 dana za povrat svojih predmeta - jednu punu godinu!

Posvećeni smo isporuci visokokvalitetnih proizvoda, a Vaše zadovoljstvo je 100 % zajamčeno! Zato smo produžili politiku povratka do 365 dana. Ne oklijevajte sa svojim kupnjama. U slučaju da Vaša narudžba ne ispunjava Vaša očekivanja, jednostavno je pošaljite natrag i vratit ćemo Vam novac ili zamijeniti predmete.

Što napraviti pri povratu proizvoda:

U kojoj situaciji možete vratiti proizvod?

1) Predmeti oštećeni tijekom dostave

Ako sumnjate da su Vaši predmeti oštećeni tijekom dostave, odmah nam pošaljite e-mail na info@europosters.eu i dostavite nam fotografiju paketa i oštećenih predmeta. Odmah ćemo Vas kontaktirati s informacijama o tome što dalje. Vaš e-mail mora biti poslan u roku od 48 sati, a kasnije pritužbe neće neće se razmatrati. Ne morate nam slati oštećenu robu.


2) Predmeti oštećeni u roku od 24 mjeseca nakon kupnje

Jesu li Vaši predmeti oštećeni, na primjer, sunčevom svjetlošću? Pošaljite nam e-mail na info@europosters.eu s fotografijom oštećenog predmeta i kontaktirat ćemo Vas s informacijama o tome koje ćete korake dalje poduzeti. Jamstveni rok ne pokriva nedostatke nastale nepažljivim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjima.

 

3) Nezadovoljstvo naručenim predmetima

Možda se Vaši naručeni predmeti ne podudaraju s bojom Vašeg kauča ili se ne uklapaju u stil Vašeg stana. Nema problema, pošaljite svoje predmete natrag i mi ćemo napraviti  povrat novca. Ako odlučite vratiti artikle u roku od 14 dana, dobit ćete povrat novca u visini iznosa proizvoda i najniži iznos dostave ukoliko je naplaćena.. Nakon 14 dana bit će Vam vraćena samo cijena artikla. Troškove povratne dostave morate platiti Vi.


4) Dostava krivih stavki ili stavke koje nedostaju u Vašoj narudžbi

Jeste li primili stavke koje se razlikuju od naručenih? Nedostaju li u Vašoj narudžbi neke stavke? To se može dogoditi i zbog toga se ispričavamo. Molimo, pošaljite nam fotografiju stavke koju ste primili na e-mail adresu info@europosters.eu. Odmah ćemo Vam dostaviti informacije o koracima koje trebate poduzeti.

 

5) Dobili ste proizvod loše kvalitete?

Jeste li dobili proizvod loše kvalitete ili mutne slike? Molimo, pošaljite nam fotografiju stavke koju ste primili na e-mail adresu info@europosters.eu. Odmah ćemo Vam dostaviti informacije o koracima koje trebate poduzeti.

Kako zapakirati i vratiti robu?

Ako robu šaljete natrag, pobrinite se da je sigurno zapakirana tako da se ne ošteti tijekom prijevoza. Idealno bi bilo koristiti originalno pakiranje u kojem ste dobili robu.

Uz paket priložite ispisani obrazac za povrat koji možete pronaći ovdje ili na osobnom računu. Tu ispunite svoje ime, broj narudžbe i broj računa na koji želite da bude poslan Vaš novac. Iste informacije pošaljite na naš e-mail info@europosters.eu u svrhu potvrde.

Vratit ćemo novac za robu u roku od 14 dana od primitka neoštećene pošiljke natrag u naše skladište.

 

Gdje vratiti proizvod?

Proizvod vidljivo označite i pošaljite na sljedeću adresu:

Europosters s.r.o.
Mrač 270
257 21 Mrač
Češka republika

... koristite lokalno mjesto za preuzimanje paketa:

Ako vraćate robu, možete koristiti i ovo sabirno mjesto odakle se pošiljke zajedno vraćaju u naše skladište. Kada koristite opciju prikupljanja, plaćate troškove dostave samo u svojoj zemlji.

Frogman-ID
Broj klijenta: 6614
Savska 32
10000 Zagreb
Hrvatska

Povratnu pošiljku na ovu adresu mogu poslati samo ovi prijevoznici: DPD.

Postoje li neke iznimke?

Roba izrađen na Vaš zahtjev ne može se vratiti. Ove informacije se također mogu naći unutar relevantnih proizvoda direktno na našoj mrežnoj stranici. Povrat za takvu robu se  može zatražiti samo u slučaju očite pogreške u tisku ili oštećenja nastala s naše strane. Iznimke su:

  • ispisi Vaših fotografija na foto papiru i platnu

  • umjetnički ispisi na zahtjev na foto papiru, platnu ili zidnom tapetu

  • prilagođeno uokvirivanje

Detaljnije informacije potražite na našoj stranici Uvjeti i odredbe.

 

Obrazac za povrat

Kako bi postupak vraćanja robe bio što jednostavniji, slobodno koristite naš obrazac za reklamaciju. Obrazac se može ispuniti putem interneta i poslati e-poštom, a može se ispuniti i ručno i poslati zajedno s robom na gore navedenu adresu.

Preuzimite naš obrazac za povrat ovdje.



Europosteri – Stvaram svoj svijet

Od 1999. Europosteri su jedna od najvećih web trgovina plakata, zidnih grafika i darova s licenciranom robom u Češkoj i cijeloj Europi. Nudimo ogroman izbor plakata iz filmove, igara ili sportova svih veličina, kao i široku paletu originalnih poklona za istinske ljubitelje Ratova zvijezda, Harryja Pottera, stripova ili cijele obitelji Warner Bros. Znamo da su šalice, figurice, puzzle i odjeća najbolji poklon za sve, bez obzira na dob i interes. Ali ako ste ljubitelj dizajna interijera, onda ste i vi na pravom mjestu! Svakodnevno ispisujemo zidne tapete, ilustracije, fotografije i umjetničke reprodukcije i šaljemo ih u više od 25 zemalja kako bi naši kupci bili zadovoljni.


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (samo na engleskom)

Ponedjeljak – Petak ǀ 7:00 – 15:00

 

© 1999 – 2022 Europosteri. Sva prava pridržana.

Top