1/ Kako mogu pratiti svoju pošiljku?
Broj za praćenje paketa šalje se u e-mailu potvrde nakon slanja narudžbe. Imajte na umu da veza za praćenje može raditi s malim kašnjenjem. Također možete pronaći broj za praćenje na svom računu ako odete na "Moje narudžbe" i otvorite detalje narudžbe.
2/ Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
Na svom računu narudžbu možete otkazati prije nego što se obradi u ako odete na "Moje narudžbe" i otvorite detalje narudžbe. Gumb "Otkaži narudžbu" nalazi se u gornjem desnom kutu. Za sve ostale slučajeve javite nam se na info@europosters.eu.
3/ Gdje mogu preuzeti račun?
Račun možete preuzeti prijavom na svoj račun u detaljima narudžbe.
4/ Kako mogu promijeniti adresu u narudžbi?
Pošaljite nam e-mail na info@europosters.eu prije obrade narudžbe kako bismo je promijenili navrijeme (prije slanja narudžbe). Molimo vas navedite broj narudžbe i točnu adresu za dostavu.
5/ Koliko vremena treba se paket dođe?
Predviđeni datum isporuke naveden je na svakoj stranici s pojedinostima o proizvodu ili se može pronaći na stranici "Dostava i plaćanje". Najtočniji predviđeni rok dostave odabranih proizvoda naveden je u košarici prilikom potvrde narudžbe.
1/ Kako mogu vratiti paket?
Narudžbe se mogu vratiti u skladu s našim "Pravilima povrata" navedenim na web stranici. Kako bismo pojednostavili postupak povrata, upotrijebite naš online obrazac koristeći uslugu Retino.
2/ Kako mogu prijaviti oštećenu narudžbu?
Ako je vaša narudžba isporučena oštećena, prijavite to putem e-maila na info@europosters.eu što je prije moguće, a najkasnije u roku od 48 sati kako bi reklamacija bila prihvaćena. Navedite broj narudžbe i priložite slike oštećenih artikala, pakiranja i kutije.
3/ Kako mogu prijaviti krivi ili artikl? koji nedostaje?
Ako proizvod nedostaje ili ste primili pogrešan proizvod, prijavite to putem e-maila na info@europosters.eu što je prije moguće. Najkasnije u roku od 48 sati kako bi zahtjev bio prihvaćen. Molimo navedite broj narudžbe. U slučaju da ste primili pogrešan proizvod, priložite slike proizvoda.
1/ Zašto ne vrijedi posebna ponuda 3+1?
Naručite bilo koja 3 proizvoda iz naše ponude i odaberite besplatni poster! Gratis plakat možete odabrati među plakatima označenim oznakom "STANDARD QUALITY". Za više informacija posjetite stranicu Promocije i popusti.
2/ Kako se mogu odjaviti od primanja promotivnih e-mailova?
Putem poveznice u podnožju svakod e-maila ili nam se javiti na privacy@europosters.eu ili info@europosters.eu. Nakon toga ćete primiti potvrdni e-mail.
Ako niste pronašli odgovor, slobodni nam se javite u chatu, putem e-maila na info@europosters.eu ili nas nazovite na +420 210 440 210 (samo na engleskom) tijekom radnog vremena, koje možete naći na našoj web stranici.
Europosters, s.r.o.
E-mail: info@europosters.eu
Tel.: +420 210 440 210
(samo na engleskom)
Ponedjeljak – Petak ǀ 7:00–17:00
Od 1999. Europosteri su jedna od najvećih web trgovina plakata, zidnih grafika i darova s licenciranom robom u Češkoj i cijeloj Europi. Nudimo ogroman izbor plakata iz filmove, igara ili sportova svih veličina, kao i široku paletu originalnih poklona za istinske ljubitelje Ratova zvijezda, Harryja Pottera, stripova ili cijele obitelji Warner Bros. Znamo da su šalice, figurice, puzzle i odjeća najbolji poklon za sve, bez obzira na dob i interes. Ali ako ste ljubitelj dizajna interijera, onda ste i Vi na pravom mjestu! Svakodnevno ispisujemo zidne tapete, ilustracije, fotografije i umjetničke reprodukcije i šaljemo ih u više od 25 zemalja kako bi naši kupci bili zadovoljni.
© 1999–2024 Europosters. Sva prava pridržana.