We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
Ponuda tjedna: STRIPOVI popust -40 %

FAQ

FAQ - Pitanja

PODACI O NARUDŽBI

1/ Kako mogu pratiti svoju pošiljku?

Broj za praćenje paketa šalje se u e-mailu potvrde nakon slanja narudžbe. Imajte na umu da veza za praćenje može raditi s malim kašnjenjem. Također možete pronaći broj za praćenje na svom računu ako odete na "Moje narudžbe" i otvorite detalje narudžbe.

 

2/ Kako mogu otkazati svoju narudžbu?

Na svom računu narudžbu možete otkazati prije nego što se obradi u ako odete na "Moje narudžbe" i otvorite detalje narudžbe. Gumb "Otkaži narudžbu" nalazi se u gornjem desnom kutu. Za sve ostale slučajeve javite nam se na info@europosters.eu.

 

3/ Gdje mogu preuzeti račun?

Račun možete preuzeti prijavom na svoj račun u detaljima narudžbe.

 

4/ Kako mogu promijeniti adresu u narudžbi?

Pošaljite nam e-mail na info@europosters.eu prije obrade narudžbe kako bismo je promijenili navrijeme (prije slanja narudžbe). Molimo vas navedite broj narudžbe i točnu adresu za dostavu.

 

5/ Koliko vremena treba se paket dođe?

Predviđeni datum isporuke naveden je na svakoj stranici s pojedinostima o proizvodu ili se može pronaći na stranici "Dostava i plaćanje". Najtočniji predviđeni rok dostave odabranih proizvoda naveden je u košarici prilikom potvrde narudžbe.

REKLAMACIJE I POVRATI

1/ Kako mogu vratiti paket?

Narudžbe se mogu vratiti u skladu s našim "Pravilima povrata" navedenim na web stranici. Kako bismo pojednostavili postupak povrata, upotrijebite naš online obrazac koristeći uslugu Retino.

 

2/ Kako mogu prijaviti oštećenu narudžbu?

Ako je vaša narudžba isporučena oštećena, prijavite to putem e-maila na info@europosters.eu što je prije moguće, a najkasnije u roku od 48 sati kako bi reklamacija bila prihvaćena. Navedite broj narudžbe i priložite slike oštećenih artikala, pakiranja i kutije.

 

3/ Kako mogu prijaviti krivi ili artikl? koji nedostaje?

Ako proizvod nedostaje ili ste primili pogrešan proizvod, prijavite to putem e-maila na info@europosters.eu što je prije moguće. Najkasnije u roku od 48 sati kako bi zahtjev bio prihvaćen. Molimo navedite broj narudžbe. U slučaju da ste primili pogrešan proizvod, priložite slike proizvoda.

POPUSTI I PROMOCIJE

1/ Zašto ne vrijedi posebna ponuda 3+1?

Naručite bilo koja 3 proizvoda iz naše ponude i odaberite besplatni poster! Gratis plakat možete odabrati među plakatima označenim oznakom "STANDARD QUALITY". Za više informacija posjetite stranicu Promocije i popusti.


2/ Kako se mogu odjaviti od primanja promotivnih e-mailova?

Putem poveznice u podnožju svakod e-maila ili nam se javiti na privacy@europosters.eu ili info@europosters.eu. Nakon toga ćete primiti potvrdni e-mail.


Ako niste pronašli odgovor, slobodni nam se javite u chatu, putem e-maila na info@europosters.eu ili nas nazovite na +420 210 440 210 (samo na engleskom) tijekom radnog vremena, koje možete naći na našoj web stranici.



EuroposteriStvaram svoj svijet

Od 1999. Europosteri su jedna od najvećih web trgovina plakata, zidnih grafika i darova s licenciranom robom u Češkoj i cijeloj Europi. Nudimo ogroman izbor plakata iz filmove, igara ili sportova svih veličina, kao i široku paletu originalnih poklona za istinske ljubitelje Ratova zvijezda, Harryja Pottera, stripova ili cijele obitelji Warner Bros. Znamo da su šalice, figurice, puzzle i odjeća najbolji poklon za sve, bez obzira na dob i interes. Ali ako ste ljubitelj dizajna interijera, onda ste i Vi na pravom mjestu! Svakodnevno ispisujemo zidne tapete, ilustracije, fotografije i umjetničke reprodukcije i šaljemo ih u više od 25 zemalja kako bi naši kupci bili zadovoljni.


© 1999–2024 Europosters. Sva prava pridržana.

Top