Filmski osvrt: Solo: Priča iz Ratova zvijezda

03. 06. 2018

Još jedan film Ratovi zvijezda koji je napravio vremenski tijek sage još težim za razumijeti za ne tako upućene gledatelje. Iako to nije sada toliko ni važno jer samo morate razumijeti da se akcija odvija negdje između 3-eg (u biti 6-tog) i 4-tog filma (u biti prvog). Uglavnom, najpoznatiji prevarant u cijeloj galaksiji se vratio. On je, vjerovatno, najomiljeniji karakter u cijelom Ratovi zvijezda svemiru i mislimo da je ovaj spin-off dobro došao. Njegova macho osobnost je skoro poznata kao njegov polu osmijeh, ali ovaj put Disney je napravio veliki rizik sa novim glavnim glumcem da zamjeni Harisson Forda. Pogledajmo kako je to prošlo.

Glumci prve lige

Ako ćete napraviti film o jednom od najomiljenih uloga u cijeloj sagi, potrebno je izabrati glumce koji su dorasli toj ambiciji. I Disney je učinio upravo to. Kao prvo, Alden Ehrenreich, je preuzeo na sebe, vjerovatno najveći izazov u ovom filmu, a to je predstavljanje lika koji će trajno biti povezan sa Harisson Fordom. Učinio je jako dobar posao, upravo iz razloga što nije samo kopirao stil Harisson Forda. Njegovu dugogodišnju ljubav glumi Emilia Clarke (da, majka zmajeva iz GoT), koja to čini, onako ok. Woody Harrelson, u drugu ruku, je odličan mentor mladom Han Solo i Paul Bettany je bio odličan zao lik, iako je želio da je imao više teksta i veću ulogu prije nego je tako brzo umro. Drugi glumci su manje-više poznati i dobro se uklapljaju u priču. Posebno Chewie. Ali mi volimo Chewie pa ne možemo baš biti objektivni u ovom slučaju.

Iznenađujuće dobra priča

Mislim da svi imamo slične osjećaje prema zadnjim Ratovi zvijezda filmovima: dobro je vidjeti još malo te daleke, daleke galaksije, ali mi bi ipak htjeli vidjeti kvalitetan flim nego po jedan svaku godinu. U drugu ruku, ovaj film nije direktno povezan sa sa glavnom trilogijom, i sa tako malo pozadine o Han Solu od činjenice da je napravio Kessel Run u 12 parasec, uvjerit ćete se da je scenarij profitirao od toliko slobode. I ako Rouge One ima nešto zajedničko sa flimom, to je “ne jedi” faktor. I čini se da bez jedi u filmu je bio dobar izbor. Svemir Ratova zvijezda je toliko velik da može ponekda biti i bez sile.

Početak nove ere

Kad je Disney kupio svu franšizu Ratova zvijezda, obećali su dosta sadržaja i do sada su održali svoju riječ. U drugu ruku, također su i najavili da će malo i skrenuti sa glavnog tijeka priče te neće biti primorani sljediti glavne kodove sage koju je stvorio George Lucas. Ovaj film definitivno pokazuje njihove ambicije. Naravno, imate Han Sola i Chewbaccu na Millenium Falconu i pregršt skrivenih napomena na glavnu priču. Ali na drugu stranu, ovaj film završavaprema naj konvencionalanim pravilima Ratova zvijezda. Svi “heroji” nisu baš heroji iako se bore za dobro. Ali na primjer, ovo je prvi Ratovi zvijezda film koji ne počinje sa klasičnim tekstom na samom početku filma. Kao fanovi Ratova zvijezda, nismo oduševljeni. Ali isto pokaziva da je Disney spreman da krši kodove  i koristi svemir Ratova zvijezda na drugi naćin. I to bi moglo biti dobro za buduće sage.

Na kraju, ovaj film je bio veoma zabavan. Iako ga ne bi preporučili niti jednom velikom Ratovi zvijezda fanu, pogotovo ako niste uživali u zadnja 3 filma koja su izdana kako je Disney preuzeo franšizu. Iako, ako volite dobar blockbuster ili ako, poput nas, volite dobru Ratovi zvijezda pustolovinu kao što i jeste, uživate gledati svemirske bitke, ovo je film u kojem ćete definitivno uživati.

VIŠE PROIZVODA O SOLO: PRIČA IZ RATOVA ZVIJEZDA

&