OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: ŠALICE popust 10 % Više informacija ×

Filmski osvrt: Shazam!

20. 04. 2019

Nakon Aquaman i Wonder Woman, DC Comics nam donosi u kina Shazam, veoma neobičnog superheroja u uskom crvenom kostimu sa munjom na prsima i bijelim plaštom koji unatoč svom smješnom pojavom je jedan od najjačih superheroja u cijelom DC univerzumu. Ali samo u posebnim uvjetima. Saznajte više!

#Kako postati supeheroj

Nekoć davno su živjeli sedam moćnih čarobnjaka koji su štitili svijet od sedam smrtnih grijeha. Sa vremenom su i umirali i na kraju je ostao samo jedan – Shazam! Ipak, iako se konačno pripremao da počiva u miru, počeo je tražiti svoju zamjenu. Trebao je samo naći nekoga sa dobrim srcem i mogučnost da odoli izazovima grijeha. Čas posla. Nije ni čudo da je tako dugo tražio, da je na kraju, morao smanjiti svoje kriterije na u biti bilo koga jer su grijesi postajali presnažni. I onda, četrnaestogodišnjak Billy Batson dođe u njegov dvorac.

#Samo reci Shazam!

Billy je dobio svoje moći igrom slučajnosti i da nije bilo njegovog polubrata Freddy, mogli smo gledati samo superjakoga lika slikavajući selfije sa ljudima dva sata. Dio Shazamove magije je izgled – odrasli body builder. Ali samo nakon što kaže riječ “Shazam”. Scene u kojima Freddy testira Billy-eve supermoći su najbolji dio filma. Unatoč teškim temama – glavni lik je siroče, a zlikovca je zlostavljao otac i brat kad je bio dijete – film je smiješan i pun naznaka na Batman i Superman. DC Comics je očigledno odlučio da učini kao i MARVEL i zabavi publiku. Ipak, sljedeći put malo manje tragedije, molim!

#Supermenov super blizanac

Priča o siroču Billy Bates Vam može zvučati malo i poznato, ali riječ “Shazam” ćete više povezati sa aplikacijom za traženje muzike. To je zato jer je Shazam u orginalu imao totalno drugačije ime. I Vi znate to ime. Kapetan Marvel. Da, isto ime kao i Carol Danvers iz MARVELA. Kako je to moguće? U početku je bilo National Comics Publications (danas DC), izdavač Superman-a i Fawcett, izdavač Kapetana Marvel. NCP je smatrao kao da Kapetan Marvel kopira Supermena, čak je bio i uspješniji, pa je skoro završilo na sudu. Na kraju obje strane su se dogovorile da se riješe Kapetana Marvela. Pa tako je i nestao na par godina. Prošle su decenije dok MARVEL nije shvatio da lik Kapetan Marvel nije korišten od strane nikoga i promjenili su ga u ženski Kapetan Marvel koja je poharala kina prošli mjesec.

Je li Shazam vrijedi pogledati? Rekli bi da, ali samo ako se želite zabaviti i da ne razmišljate puno. Iako postoji jedna stvar na koju morate misliti – ako biste Vi postali superheroj, koju supermoć bi Vi izabrali? Mogućnost letenja ili nevidljivost?

VIŠE SHAZAM PROIZVODA

Tags: DC Comics, Movie, Movie Posters, Movie review, Shazam, Superhero

Autor: Katka