Filmski osvrt: Deadpool 2

29. 05. 2018

Samo nekoliko tjedana nakon izlaska filma Osvetnici: Rat beskonačnosti, prvo što smo promislili u Europosterima je “Evo ga, još jedan Marvelov film…” Nemojte pogrešno razumijeti, mi volimo Marvel, i pogotovo što filmska franšiza nam konstantno daje tok fantastičnih akcijskih filmova. Ali gledati dva njihova filma u tako kratko vrijeme, nekako bi bilo malo previše… Možda bi bilo, ali ovo je drugačiji Marvel. Da, ovo je Deadpool film.

Bez psovki, molim

Ne znamo je li itko od Vas napravio grešku misleći, “Oh, film o superjunaku, mogao bi povesti djecu/mlađeg brata/rođaka, on/ona će se oduševiti” za prvi film, ali definitivno se nadamo da netko nije ponovio tu grešku. To je dio razloga zašto je prvi dio bio tako uspješan, i redatelji su svjesni toga: koriste to ponovo. Ovaj film u usporedbi sa svim ostalim Marvel filmovima je napravljen za odrasle. Odnosi se na to da je potrebno da ste rođeni prije 21-og stoljeća, šokatne izjave i seksualne aluzije su dio Deadpoool karaktera. I Ryan Renolds ponovo izgleda kao da je rođen za ovu ulogu, ali ipak bez psovki, molim.

One man show

Da, potvrdili smo, Ryan Renolds je fantastičan kao tužni, usamljeni Deadpool koji nastavlja sakrivati tugu i samo-mržnju iza bestidnih viceva. Ipak, kao i u prvom filmu, on je jedini istiniti karakter u filmu. Svaki drugi karakter, bilo da je dobra ili loša osoba, je više kao neki tihi partner bez nekog značajnijeg teksta. Naravno, kad imate tako drugačiji karakter i talentiranog glumca, sigurno je primamljujuće da se sve stavi na njega, ali u biti mi bi veoma cijenili malo “dublju” priču. I ako nađemo ponovo Colossus, Weasel i potpuno novu zvijezdu interneta, Peter, tip koj je “tek vidio reklamu”, bilo bi super vidjeti neka nova lica i značajnije odnose. Ali opet, to je Deadpool film.

4ti zid? Nikad čuli…

U drugu ruku, složenost karaktera i sama priča nije baš ono što tražite, niti ono što očekujete od ovog filma. Ili bar se nadamo da niste. Film je urnebesan, ukoliko ste uživali u prvome. Deadpool i dalje priča svoju priču, pa očekujte da ne-baš-superjunak Vam govori sve izravno više puta u filmu. Vicevi ponekad graniče sa političkom neispravnošću, ali i dalje smo uživali u većini, ali sa malo srama. Usporedba sa ostalim Marvel filmovima i još više poznatim pop kulturnim imenima je sveprisutna. Da budemo iskreni, mislimo da je ovaj film ipak duhovitiji nego prvi, ali ujedno i mnogo “prljaviji”. Da, ako su Vas neki dijelovi prvog flima uvrijedili, onda nemojte gledati drugi. Ne ulazite u tu kino dvoranu. Molim Vas. Stvarno.

Na kraju, drago nam je vidjeti povratak crne ovce Marvel franšize, pogotovo jer je ovo uloga stvorena za Ryan Renoldsa. Priča je slatka, ali ne računajte da ćete biti zadivljeni napetošću i zapletima. To je više kao pozadina za viceve. Ovaj film će Vam se svidjeti ako Vam se svidio i prvi dio, ali nadamo se, ako se odluče praviti još jedan, da će mu udahnuti malo novosti.

VIŠE DEADPOOL PROIZVODA

&

NAŠA MARVEL KOLEKCIJA