OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: STRANGER THINGS Više informacija ×

Filmski osvrt: Aquaman

07. 01. 2019

Sa Aquaman, DC Comics predstavlja svoj novi film o superheroju i iako je priča predvidljiva i prati jednostavnu shemu većine priča o superherojima, podvodni svijet koji je otkriven ispod površine je vizualno prelijep, prepun magičnih stvorenja i ima svoju dubinu (doslovno 🙂 ). U ovom osvrtu upoznajemo Vas sa veoma privlačnim likom Aquaman-a i Atlantean kraljevstva koje traži da mu se vrati. Stoga, duboko udahnite, stavite masku za ronjenje i pratite nas ispod vode dok istražujemo film… blubb… blubb…

“Zaboravljeni princ se vraća kući, pobjeđuje svog zlog brata, preuzme tron i spasi dan”

Priča je stara kao i sam život jer film vjerno prati tu već poznatu jednostavnu shemu gdje se gledatelj ne iznenađuje na niti jednu akcijsku scenu u filmu (osim možda jedne…). Aquaman, kao sin čuvara svjetionika i kraljice Atlantisa, odrasta na površini i treniran je u tajnosti da razvije svoje sposobnosti i moći. Dok njegov zli brat preuzima tron Atlantisa i objavljuje rat površinskom svijetu, Aquaman i Mera, princeza podvodnog kraljevstva, idu na putovanje u potragu za magičnim trozubcem od prvog kralja Atlantisa kako bi ujedinio sedam kraljevstva, borio se protiv brata i donio mir između svjetova… lako, zar ne?

Puno zabave

Film nije preozbiljan. Za razliku od drugih DC filmova, Aquaman je pun šala i Uskršnjih jaja što nadoknađuje monotonu priču. Dok se dijalog odvija oko herojstva, sudbine i značajnih događaja, Aquaman, koje glumi Jason Momoa aka Khal Drogo, je uvijek raspoložen za šalu. Njegov humor je i i nasmijao mnoge gledatelje i učinio sami film mnogo zabavnijim, kao na primjer kad Aquaman-u priđe banda motorista u baru.

Pametna socijalna kritika

Kad Atlantis i podvodni svijet objave rat površinskim stanovnicima, DC comics raspostranjuje neke pametne socijalne kritike kroz film. Ribe, morska stvorenja i stanovnici Atlantisa ne objavljuju rat površinskom svijetu da bi vladali njime već traže pravdu za svoj uništeni okoliš. Kroz film, tema zagađenja i pretjeranog ulova ribe pojavljuje se kao objašnjenje Atlantisa da se bori protiv ljudi. U jednom napadu, na primjer, podvodni stanovnici bacaju ogromne količine nasukanih brodova i smeća nazad na otok. Ako nastavimo da zagađujemo okoliš i uništavamo ocean, upoznavanje sa ovom temom je veoma važno i ovaj film ga je odlično predstavio! Sačuvajmo okoliš!

Zaključak

Film nije otkrio toplu vodu, ali sa svojim zanimljivim superherojem, njegovim mnogim šalama, masivnim podvodnim svijetom i morskim bitkama, koje izgledaju kao bitke ratova zvijezda pod vodom, utkao je put nadolazećim filmovima. Producenti su već obećali nastavke Aquaman filma i mi se nadamo da ćemo dobiti više informacija o različitim kraljevstvima i njihovoj povijesti. Mi svakako preporučujemo film jer smo se dobro zabavili gledajući ga 🙂 S toga, udobno se smjestite, opustite i uživajte u filmu… ali se nemojte smočiti!