Filmski osvrt: Spider-man: Povratak kući

07. 08. 2017

Spider-man, Spider-man. Čini sve ono što pauk može!
Tako je dobro vidjeti da se naš prijateljski super junak iz susjedstva vratio na velike ekrane. Mi, ljudi u Europosterima upravo smo se vratili iz kina o možemo reći da smo uglavnom zadovoljni filmom. Mislili smo da bi bilo lijepo podijeliti naše mišljenje s obožavateljima, tako da ćemo uskočiti u još jedan filmski osvrt. Pazite na neke manje spoilere; ne bismo Vam željeli uništiti gledanje filma.

Novi je pauk u susjedstvu

Marvel je počeo zaista sjajno uvodnom pjesmom Spider-Mana. Ona je bila poput tople dobrodošlice za likove, jer su prava davno prodali Sonyju. Novi mrežoglavi je dobro odabran. Tom Holland je dobar Peter Parker, sa svojom nevinošću i problemima iz srednje škole. Film je adaptiran kao komedija i čini mi se da je sličan novom crtiću. Peter, dječak koji pokušava zaustaviti velike i zastrašujuće loše dečke, u isto vrijeme pokušava ne izostati s nastave.

Dobri momci

Teta May se razvila u zanimljiv lik iz bespomoćne starice u atraktivnu modernu tetu. Svidjelo mi se što ima veću ulogu u Peterovom osobnom životu, ali šale vruće tete bile su malo prečeste i vrlo su brzo dosadile. Moj omiljeni dobri lik u filmu bio je Ned. On je bio urnebesan, a njegov doprinos u borbi protiv kriminala bio je sjajan i realističan, tako da je izvrsno preuzeo ulogu dobrog sporednog lika Bez super moći, bez problema.

Loši momci

Popričajmo malo o likovima. Zaista mi se svidjelo vidjeti pojavljivanje manje loših momaka iz stripa. Naravno, govorim o Vultureu, Shockeru i trećoj zloći koja će se pojaviti kao mali kamero (bez spoilera… ne brinite). Vulture ima divan dizajn na svom kostimu i zaista je bilo sjajno vidjeti Shockerove moći na djelu. Ptoblem bi mogao biti to što nemaju najbolje moći u filmu, Vulture može crpiti mladost, a Shocker ima šoker samo za jednu ruku. Ali, ne smijemo biti previše izbirljivi – bili su sjajni.

Paučnjaštvo

Filozofija filma, iz mog kuta gledanja, bila bi borba pametnih pripadnika Generacije Y. Peter je genijalni tinejdžer koji želi ući u veliku ligu (Osvetnici) odabirući očinski lik poput Tonyja Starka i voljan je napustiti srednju školu kako bi ispunio svoj san. Tinejdžeri danas imaju slične probleme. Puno sam ih srela – uspješni vlasnici tvrtke u kojoj radim koji su napustili fakultet ili srednju školu  kako bi stvorili uspješnu tvrtku, nadaju se uspostaviti dobro poslovanje za svoju budućnost, pokušavaju naći mentore koji će ih voditi i ignoriraju drame iz srednje škole koje su bile tako važne u prošlosti… ali danas više nisu. Mislim da bi to bila tema filma. Na kraju, film je bio izvrstan. Morate pogledati Kapetana Ameriku i Iron Mana. U filmu su bila tri neočekivana zapleta koji su zaista cool, ali neću ih otkriti, samo ostanite u kinu dok ne završi odjava. Strpljenje je obično nagrađeno, ha ha.

Nadam se da Vam se svidio naš filmski osvrt. A ako volite Spidermana, izbacite svoju mrežu prema našim proizvodima inspiriranim Spidermanom.

VIŠE PROIZVODA INSPIRIRANIH SPIDER-MANOM

Lucia

Make art, spread love and have fun! That's how I live my life.

Poduzeće Europosteri.hr je osnovano 1999. godine. Od tada smo postali jedni među najvećim europskih proizvođačima proizvoda kao što su plakati, umjetnički tisakkalendari, te slike i zidno slikarstvo. Nudimo cjelokupnu uslugu uokvirivanja, pakiranja i otpreme. Naš najveći prioritet i obveza je zadovoljstvo naših kupaca.

info@europosteri.hr