OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: POPUSTI ×

Filmski osvrt : Spider-Man: Daleko od kuće

26. 07. 2019

Kažu da ima mnogo paukovih mreža u Pragu i Veneciji. Razlog tome je Spider-Man koji je bio tamo na godišnjem i sada dolazi u naša kina!

#PETER PARKER – ULTRA GUBITNIK

Kada je rijeć o borbi protiv vanzemaljskih čudovišta i ludih doktora, Peter Parker je najbolji za to. Međutim, kad je rijeć o djevojkama, čak ni njegova maska ne pomaže. Tko bi znao da se ovaj momak penje po zidovima i spašava grad noću? Nakon događaja u Završnoj igri, šesnaestogodišnjaku Peter je već dosta biti superjunak. Njegov mentor i prijatelj Iron-man je umro i sada se svijet pita: hoće li Spider-Man biti sljedeći Tony Stark? Ali Peterove misli su negdje drugdje. Njegov razred ide u Europu!

#BITI SUPERHEROJ BAŠ I NIJE LAKO

Kad Vas Nick Fury zove, bilo bi dobro da se javite na taj poziv. Utemeljitelj Osvetnika je pun šaljivih izreka, ali ako ignorirate njegov poziv, poznata scena iz Paklenog šunda (Ezekiel 25:17...) je ništa šta bi Vam se moglo dogoditi. Unatoč tome, Peter se ne javlja na svoj telefon i ne zna da svijetu prijete opasni Elementi koje treba zaustaviti odmah. Čak nije htio ni spakirati svoje superheroj odjelo! Samo hoće biti normalan momak, barem jednom.

#SVE JE UNIŠTENO

Peter ima super plan –  sjedne do MJ na avionu (naravno jer je voli potajno) kupi joj neki nakit u Veneciji i dati će joj u Parizu na Eiffel Tornju. I ona će reći da i ona njega voli. To mora uspijeti! Međutim, gospodin popularni Brad je također zainteresiran za MJ pa on sve dodatno zakomplicira. Ali ne koliko vodeni Element uništava cijelu Veneciju. Iako tu je već drugi superheroj, muškarac po imenu Mysterio, koji se bori protiv  (Ni manje ni više nego Jake Gyllenhaal, dame!) Peter ne može drugačije nego pomoći mu. Nakon toga, Nick Fury ga čeka u njegovoj sobi u hotelu i to je to, put je uništen.

#PRAG UMJESTO PARIZA

Drugi napad Elementa se trebao dogoditi u Pragu te Nick Fury nađe način kako će dovesti tamo Petera jer je on ipak jedan tvrdoglavi zaljubljeni tinejdžer. Besplatan put u Prag za cijeli razred! Mnogo važnih stvari se događa u Pragu, ali mi ih nećemo otkriti. Možemo samo reći da će Peter posjetiti i Berlin, Nizozemsku i London. Ali to je ipak dosta spoilera!

#ŠTO OČEKIVATI

Pored šaljivih dosjetki ima dovoljno akcije i cool efekata u ovom filmu. Naravno, ima i emocionalnih dijelova. Svi su voljeli Iron-Mana i nije lako boriti se sa gubitkom njega. Međutim, ako ste iti malo sumnjali da li vrijedi pogledati ovaj film, vjerujte da vrijedi! Spider-Man: Daleko od kuće je jedan od boljih Marvelovih filmova!

JOŠ SPIDER-MAN PROIZVODA

Tags: Marvel, Movie Posters, Movie review, Movies, Review, Spider-Man, Spiderman

Autor: Katka