Filmski osvrt: Rogue One : priča iz serijala Ratovi zvijezda

25. 12. 2016

Potpuno nova priča iz serijala Ratovi zvijezda stigla je u kina tjedan dana prije Božića ove godine. Naša je prva misao bila da je Djed Božićnjak odlučio darivati sve ljubitelje Ratova zvijezda ranije ove godine. Druga pomisao (možda i treća ili četvrta…) obično je upućena otkrivanju redoslijeda filmova Ratovi zvijezda. Dakle, ako je prethodni film, Sila se budi, postavljena nakon 6. filma, Rogue One je svrstan između prve i druge trilogije…. Koji film dolazi prije? … Ni Vi ne možete odrediti? Nema problema, ne trebate rješavati misterij kako biste uživali u novom filmu Ratova zvijezda.

rogueoneBLOG

Rogue One: Star Wars Story – Rebels Poster; 46,9o kn

Upoznajte Carstvo

U ovom novom filmu, upoznat ćemo Galačko Carstvo  na njegovom vrhuncu. Stormtrooperi se nalaze u svakom poznatom sustavu i održavaju mir kojeg je odredilo Carstvo. Zaboravite na brojne pobjede Pobunjeničkog saveza iz prijašnjih filmova. Ovaj put nema mladog Lukea Skywalkera ili Hana Sola koji se bore za slobodu galaksije. Onima koji su na strani Carstva u galaktičkim ratovima, ovaj će film biti Vaš omiljen! Pogledajte najopasniju vojsku koja je ikad postojala u toj dalekoj, dalekoj galaksiji. I naravno, najgoreg od svih, Dartha Vadera!

RAT!

Ovo je možda prvi film u kojem su galaktički rat i njegovo nasilje toliko očiti. Zasigurno ćete se zaljubiti u junake: Pobunjenički kapetan Cassian Andor je iznimno vješt špijun koji godinama radi za pobunjenike, a Jyn Erso je mlada, jaka, neovisna žena koja se bori za sebe od djetinjstva. Drugi atipičan lik je K-2S0, droid Carstva koji je reprogramiran kako bi se borio na strani pobunjenika. Kao i uvijek, okruženi su zaista hrabrim prijateljima koji će im pomoći u obavljanju njihove misije.

rogueBlog2

Rogue One: Star Wars Story – Enlist Now and Stormtrooper Patrol Posters; Special price: svaki za 46,90 kn

Novo doba filmova iz serijala Ratovi zvijezda

Nakon što pogledate ovaj film, otkrit ćete novi način za uživanje u svemiru Ratova zvijezda. Ako postoji bilo koja stvar koju smo naučili iz ovog filma, to je da nije potreban vitez Jedi kako bi nastao dobar film iz serijala Ratovi zvijezda. Priča je zanimljiva i dobro se uklapa u niz ranije prikazanih filmova (što vjerojatno nije bilo jednostavno napraviti). Ako Vam se ne svidi Rogue One, uvijek možete ponovno pogledati prethodne filmove koji su dobri i nakon usporedbe. Ili možete čekati i odbrojavati dane do prikazivanje sljedeće epizode koja će ispuniti Vaša očekivanja od serijala Ratovi zvijezda.

POGLEDAJTE SVE NAŠE PROIZVODE S TEMOM RATOVA ZVIJEZDA!

marija

I love inspiring others with simple, creative ideas on how to decorate and organize your home. What's the best part? You don't need a big budget!

Poduzeće Europosteri.hr je osnovano 1999. godine. Od tada smo postali jedni među najvećim europskih proizvođačima proizvoda kao što su plakati, umjetnički tisakkalendari, te slike i zidno slikarstvo. Nudimo cjelokupnu uslugu uokvirivanja, pakiranja i otpreme. Naš najveći prioritet i obveza je zadovoljstvo naših kupaca.

info@europosteri.hr