Filmski osvrt: Ratovi zvijezda VIII: Posljednji Jedi

10. 01. 2018

Oh, Disney, kako te volimo! Dugi niz godina obožavatelji Ratova zvijezda su bili zakinuti sa bilo kakvim novim filmom ili novom pričom za otkrivanje. U zadnje vrijeme Disney nas iznenađuje svake godine sa novim filmom – točno pred Božić tako da svake godine imam osjećaj da dobivam jedan veliki poklon ulazeći u kino i isčekivajući film! Gledali smo novi film Zvjezdani Ratovi VIII: Posljedni Jedi i evo šta mi mislimo.

Stara generacija, Nova generacija

U prošlom filmu, Sila se budi, već smo imali mali uvod u sukob između naših dobro znanih heroja i novo nastalih likova. U ovom filmu je više nego očito da polako, ali sigurno, heroji iz orginalne trilogije prepuštaju svoje mjesto novoj generaciji da vodi bitke. Rey, Finn i Poe postaju novi simboli otpora dok Kylo Ren predstavlja sebe kao novog tamnog lorda. Koliko god volimo naše dobre stare heroje, vidjeti neke nove osobnosti u filmu je uvijek više nego dobrodošlo.

* Smijeh * Vrisak * Suze *

Ovaj film nas je uzdrmao na emotivnom nivou. Svi smo se osjećali kao da smo izgubili nekoga bliskog, nekoga koga smo tako dobro znali kad je Han Solo umro u prošloj epizodi. Spremite se da Vaše jadno oporavljeno srce bude opet slomljeno. Ali ipak se nemojte previše brinuti, kako se navikavamo na nova lica, ipak ćete moći lakše preboljeti gubitak nekih od naših omiljenih likova. Isto tako, neki trenutci su urnebesno smješni i nova stvorenja zvani porgs koji su uokolo sljedili Chewie su bili apsolutno neodoljivi. Tako da, Disney, samo zbog toga Vam opraštamo što ste ubili neke od naših heroja iz djetinstva.

Orginalni Ratovi zvijezda

Nakon prvog filma, neki obožavatelji su se bunili da smjer u kojem je išao redatelj je daleko od orginalnih principa koji su definirali samu sagu. Iako, kao dugogodišnji obožavatelji, mislimo da je ovaj film orginalan proizvod univerzuma Ratova Zvijezda. Borbe svjetlosnih sablji, oružje i neprijatelji, donose dovoljno svježine bez prekidanja kontinuiteta od prijašnjih trilogija. Jedna stvar koju bismo mogli naglastiti za ovaj film je da ostavlja mnogo neodgovorenih pitanja. Tko je Snoke? Što se dogodilo pa se prvi red uspio uzdignuti bez da itko primjeti? Tko je Rey? Nadamo se da će nam sljedeći film donjeti sve odgovore koje trebamo. Samo trebamo pričekati još dvije godine…

Na kraju, zaista smo uživali u filmu. Zahvaljujući nekim novim trenutcima i nevjerovatnim specijalnim efektima, čak i nepoznavaoci filma će sigurno uživati u njemu. Do sad, najbolji film trilogije.

Proizvodi Ratovi Zvijezda

Lucia