OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: PUZZLE popust - 10 % ×

Filmski osvrt: Osvetnici: Završna igra

16. 05. 2019

Jedan od najočekivanijih filmova ove godine je napokon došao u kina i ruši sve rekorde u broju gledatelja. Nakon 10godina, napokon znamo je li Thanos bio uspješan u brisanju pola svemira. I tko izgubi život u samom tom procesu pokušavajući ga spasiti.

#Thanos je puknuo prstima

U Beskonačnom ratu, Osvetnici su udružili svoje moći sa drugim herojima Marvel univerzima i pokušali su spriječiti Thanosa da skupi sve prstenove beskonačnosti i brisanje pola svemira. Nažalost, nisu uspjeli i pozdravili smo se ne samo sa Gamorom, koju je Thanos, ipak teška srca žrtvovao da dobije Prsten Duše. Pola superheroja – Doctor Strange, Black Panther, Groot, Drax, Starlord i Spiderman su nestali zajedno sa Nick Fury, koji je u zadnjim trenutcima uspio pozvati Kapetan Marvel u pomoć.

#Ne zaboravite uzeti maramice

S obzirom da ne želimo pokvariti film onima koji ga još nisu gledali, nećemo ići puno u detalje. Pričati ćemo o osjećajima. Cijelu godinu, slušali smo kako većina glumaca nije dobila nove ugovore te će njihovi likovi sigurno umrijeti. Kao istinski Marvelov fan, jedva sam dočekala gledati Završnu igru, al ipak nisam se htjela pozdraviti ni sa jednim od mojih omiljenih likova. Posebno kad sam pročitala na Facebook-u, prije nego sam pošla u kinu, post od prijateljice iz US koja se žalila da joj muž nije plakao na vjenčanju, ali je kad je gledao Osvetnike. Netko tko plače i kad vidi malu napuštenu macu na TV reklami, moram priznati da sam se spremala na najgore. Na kraju, maramice mi nisu bile potrebne. Iako sam čula o dosta ljudi, posebno muških za kojih je ovo bio jako emotivan film, kao prijateljičin muž.

#Promjena je dio života

Što očekivati? Ne bi bila “završna igra” da netko ne umre, ali ipak očekujte i neka uskrsnuća. Završna igra je dar fanovima Osvetnika za njihovih 10 godina vijernosti te zbog toga ima puno šala i iznenađujućih promjena nekih od glavnih likova. Možete li zamisliti da Kapetan Amerika iz 2011 psuje ili se čak zeza na račun svoje guze? Ipak, najveća promjena je Thor, ali to je to što ćemo reći o tome. Vrijedi se iznenaditi. 😊 Filmska ekipa se također prisjeća i Stan Lee-a, koji je za mene bio najemotivniji dio filma.

#Hočemo li ih opet vidjeti?

Iako Završna igra je kraj ove filmske sage, ipak se još uvijek ne pozdravljamo sa našim omiljenim superherojima. S obzirom da Black Panther, Doctor Strange su bili veoma uspješni, sigurni smo da će usljediti i neki nastavci. Ove godine, definitivno idemo na put po Europi sa Peter Parker-om i jedva čekamo!

ZAVRŠNA IGRA KOLEKCIJA

Tags: Avengers, Endgame, Marvel, merchandise, Movie, Movie Posters

Autor: Katka

Od 1999. godine, Europosteri su postali jedan od najboljih prodavača plakata, zidnih murala i zidne umjetnosti. Trenutno surađujemo s umjetnicima, fotografima i grafičkim dizajnerima iz cijele Europe. U našoj ponudi možete pronaći najljepše poznate slike, kao i potpuno nova umjetnička djela suvremenih umjetnika. Rado ćemo isprintati vaše fotografije, a na vaš zahtjev stavit ćemo vaše otiske u okvire visoke kvalitete. Mi stvarno volimo dizajn interijera međutim, ne zaboravljamo gekove i ljubitelje glazbe za koje stalno širimo našu ponudu postera, šalica, majica, kolekcionarskih figurica i drugih licenciranih proizvoda i poklona.

Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (samo na engleskom)