Filmski osvrt: Osvetnici: Rat beskonačnosti

11. 05. 2018

18 filmova u 10 godina. Nevjerovatan broj filmova nam je Marvel kino franšiza ponudila. 18 filmova, istražujući mnogo različitih faza svemira, pričajući nam mnogo različitih priča i gledajući pad mnogo zlikovaca i heroja, sve dovodeći nas do ovoga. Izdati film koji je ocjenjen kao najveći Marvel film do sada, samo 10 godina nakon početka cijele kino franšize, mogli bi pomisliti da je ovo kraj Marvelove kino ere. Mi smo upravo iz kina i moramo Vam reći da ne možete više ne biti u pravu. Ovo je tek početak.

Najambiciozniji spoj ikad

Ova formula je poslužila da bi probudila zanimanje u zadnjih godinu dana od strane Marvela. Bazirala se na činjenici da superheroji poput Čuvari galaksije, orginalni Osvetnici, Doktor Strange, Black Panther i još mnogi drugi će se udružiti u borbi protiv do sad najveće prijetnje u svemiru. Dosta ljudi je to ismijavalo na internetu, ali sigurni smo da su svi sada utihnuli. Nakon posljednjeg uspjeha Black Panther, Thor Ragnarok, i drugog nastavka Čuvari galaksije, Marvel je uspio uzeti najbolje iz svakog filma i napraviti ovaj veliki miks. I to je tako dobro ispalo: Star Lord-ov zanimljivi humor se slaže tako dobro sa mladosti Spiderman-a ili ozbiljnost Iron man-a. Tako je zadovoljavajući vidjeti sve superheroje u jednom filmu, surađujući zajedno i pružajući nam najbolje što mogu od svojih kapaciteta i same priče.

Neprestana akcija

Možemo istaknuti da su specijalni efekti oduševljene za oči kroz cijeli film, ili da nikad prije se nismo toliko udubili u scenu borbe. Ali ono što nas je stvarno uzdrmalo u našim sjedalima i vrištanje i navijanje u svakoj borbi je kvaliteta scenarija i rada kamere. Produkcija je napravila odličan posao tako da Vam ne može biti dosadno. Scene borbe se pojavljuju u svakom dijelu svemira i finalni veličanstveni uradak je, naravno, napad na Wakandu. Igrajući se sa osobnom pozadinom nekih heroja, kao davajući novo oružje Thoru ili mjenjanje Hulkove borbene opreme, daje još veće zadivljenje u zadnjoj sceni borbe.

Konstantni zapleti

Ako ste počeli čitati ovaj blog znaći da ste pogledali film pa ćete se vjerovatno složiti sa nama da su scenaristi pogledali previše epizoda Igre prijestolja. Šta je ovo sa ubijanjem svih koje volimo?! Od prve scene gdje Loki umre do kraja filma gdje skoro svi naši dječiji heroji jednostavno nestanu, film nas je doveo u stanje šoka. Tek sada, nekoliko sati nakon što se počela prikazivati odjavna špica filma, kako su neočekivani i uznemirujući svi ovi događaji. Naravno, sve to nadoknađuje nevjerovatna priča. Ali ako se dobro sjećate, napomenuli smo o mogućnosti smrti neke od omiljenih superheroja u našem blogu o Osvetnicima prošli tjedan, ali Ne SVIH!Nakon nekoliko šalica čaja i priče o filmu, napokon možemo imati malo mirniji pogled na film: nevjerovatan je. Filmovi o Osvetnicima su uvijek imali neki poseban štih, davali su nam jedinstveno zadovoljstvo gledanja superheroja koji se udruže u borbi protiv zlikovaca. Ovaj ide i dalje, jer iako znamu glavnu priču i sve heroje prije početka filma, bili smo veoma iznenađeni kako je priča tekla, imali smo osjećaj kao da smo istraživali skorz neki novi Marvelov svemir. Nikad prije cijela godina čekanja filma nije izgledala tako dugo. Ali, za sada vjerujemo da je vrijeme da se ipak vratimo u kino i pogledamo film još jednom.

SVE IZ RATA BESKONAČNOSTI

&

VIŠE MARVELOVIH PROIZVODA