OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: PRIRODA & PEJZAŽ - POSTERI popust 20% Više informacija ×

Filmski osvrt: Marvelova heroina Kapetan Marvel

03. 04. 2019

Konačno se dogodilo. Nakon Wonder Woman i ženske verzije Dr. Who-a, kreatiori MARVELA su odlučili napraviti film sa ženom kao glavnom ulogom. Možda nikada niste čuli za Carol Danvers alias Kapetan Marvel i sada mislite da mora postojati veza između nje i Kapetana Amerike (oboje su kapetani, zar ne?) i niste daleko od istine. Priča se da će Carol biti ta koja će pobijediti Thanosa u nadolazećoj Završnoj igri. U svakom slučaju, film Kapetan Marvel je o njenoj osobnoj priči. Iako, tu je i dio Tesseracta, naravno.

Djevoka iz susjedstva

Carol Danvers je žena koja sanja o karijeri pilota koji baš i nije ženski posao, posebno u 90-tima iz kojih ona dolazi. Ona je fina i obična žena, nije savršena sex bomba kao Wonder Woman, više kao djevojka iz susjedstva tipa izgled. Kao i Bruce Banner i Spider-Man, Carol je dobila svoje moći nakon nesreće. Što se dogodilo? Čitajte dalje.

Vers protiv Danvers

Pokušavajući postati piloti, Carol i njena prijateljica Maria sprijateljile su se sa dr. Lawson, vanzemaljac naučnik sa planeta Hala koji je stvarao novi tip motora kako bi pomogao zaustaviti dugotrajni rat između Kree i Skrull naroda. Ipak, nitko nije znao njegovo pravo porijeklo čak ni nakon što su napadnuti od strane neprijatelja tijekom testnog leta, Carol nije ništa znala. Prije nego je doktor umro, motor je uništen uz jaku eksploziju koja je učinila Carol najjačim superjunakom Marvel svijeta, budeći se na planeti Hala bez sjećanja o svom prijašnjem životu. Ukratko, film govori o priči Versa-a, pripadnika Starforce-a, koji pokušava otkriti tko je ona i odakle je i tko je negativac u Skrull ratu. U međuvremenu, Carol je oteta od strane Skrulls-a, odvedena na Zemlju i umalo uhvaćena od strane S.H.I.E.L.D.-sa. Plus, još malo hvatanja i tako tih akcijskih scena. Kao i obično.

Što očekivati…

Iako bi najbolji lik u filmu trebao biti Kapetan Marvel, potrebno je reći da bez nevjerovatnog Samuel L. Jackson-a alisa Nick Fury film ne bi bio tako dobar. Ljubimci mačaka će voljeti (hmm ne baš) mačku Goose, prijašnjih mačak doktora Lawsona, koji ne samo da je novi krzneni prijatelj Fury-a već je i veoma opasno oružje. Ne vjerujete? Provjerite sami. Isto kao i Nick, koji u ovom filmu još uvijek ima dva oka, onako usput da naglasimo. Ah, da, barem većinu filma.

Vrijedi pogledati

Usprkos nekim malim detaljima, kao na primjer, ne tako dobro opisanom karakteru Kapetana Marvel ili malo previše efekata u završnoj bitci, film je ugodan za pogledati i fanovi Osvetnici sage ga definitivno trebaju pogledati. Kao što je to i Marvelov običaj, svi filmovi su povezani. U filmu, također saznajemo dosta o Nick Fury-u i priči o S.H.I.E.L.D.-u i ako pričekate do kraja odjavne špice, vidjeti ćete Kapetana Ameriku, Black Widow i Banner-a kako očajnički pokušavaju spasiti svijet i pri tome upoznavaju Kapetan Marvel po prvi put. Tko će pasti u borbi, a tko će opstati? Saznati ćemo krajem Travnja!

P.S. Svaka čast šminkerima i grafičarima za S.L. Jackson facelift. Mjenjati 70-godišnjaka u 40-godišnjaka mora biti prilično teško. 😊

JOŠ MARVEL PROIZVODA

Tagovi: Captain Marvel, Marvel, Movie, Movie Posters, Movie review