OTKRIJTE najbolje PONUDE za ovaj tjedan: PUZZLE popust - 10 % ×

Filmski osvrt: Kralj lavova

30. 07. 2019

Isto kao i za Knjigu o džungli, za novu verziju Kralja lavova je odgovoran Jon Favreau koji je poznat Marvelovim fanovima kao vijerni pratitelj Tony Starka. Favreau se kladio na ovaj klasik kojeg vole milioni ljudi diljem svijeta. I definitivno je pobjedio. Rezultat je vrijedan truda!

#AFRIČKI SHAKESPEARE

Ako ste jedan od onih ljudi koji bi uživali u Shakespeare-ovom izvedbi mladunčada Simbe, onda ovaj film nikako ne biste smjeli propustiti. Iako je orginalan Walt Disney crtani predivan, ova nova 3D verzija će Vam oduzeti dah. Nećete moći vjerovati da ovo nisu prave životinje! Ozbiljno, nije moguće napraviti bolje od ovoga! Istina je da u orginalnoj verziji, kreatori su se ipak više poigrali sa izrazima lica životinja dok pričaju dok je Jon Favreau tim to ipak napravio više prirodno. S toga, ne očekujte da vidite napušenog majmunskog šamana. 😊 Da Simba nije govorio glasom Donalda Glovera, imali bi ste osjećaj da gledate dokumentarac o životu životinja iz Savannah.

#HAKUNA MATATA

Šta drugo osim savršenih vizualnih izvedbi možete očekivati? Na primjer, predivna muzika Hans Zimmera i Elton Johna koju je predstavio Pharell Williams. Dodali su i još dvije pjesme orginalnom soundtracku. Možda je to bilo nepotrebno jer pjesme Can you Feel the Love Tonight ili Hakuna Matata su nezamjenjive i nenadmašive, ali na filmu je radila i Beyonce i ako imate Beyonce na filmu onda mora biti nešto više, ona mora pjevati dodatno. To je jednostavno tako.

#ZAŠTO MJENJATI NEŠTO ŠTO FUNKCIONIRA?

Što se tiče teksta samog filma, pisci su se odlučili kladiti na već dokazano. Priča je ista, uključujući i dialoge. Svejedno, sa novim pjesmama tu su i neke nove scene, ali ne očekujte novu priču. Kralj lavova je bio i ostao emocionalni rollercoaster. Na momenat, topite se od slatkoće maloga Simbe, zatim se smijete dijalogu Timon i Pumbaa, naravno, a kad dobri tata Mufasa umre, nemoguće je ne zaplakati. Ne zaboravite ponjeti extra maramice u kino jer iako Vas možda orginalni Kralj lavova nije rasplakao, ovaj veoma realističan hoće!

KOLEKCIJA KRALJ LAVOVA

Tags: Disney, Lion King, Movie, Movie Posters, Movie review

Katka

Social Media and Email Specialist, known as a big fan of superhero movies, especially Avengers, Deadpool and Batman.

Od 1999. godine, Europosteri su postali jedan od najboljih prodavača plakata, zidnih murala i zidne umjetnosti. Trenutno surađujemo s umjetnicima, fotografima i grafičkim dizajnerima iz cijele Europe. U našoj ponudi možete pronaći najljepše poznate slike, kao i potpuno nova umjetnička djela suvremenih umjetnika. Rado ćemo isprintati vaše fotografije, a na vaš zahtjev stavit ćemo vaše otiske u okvire visoke kvalitete. Mi stvarno volimo dizajn interijera međutim, ne zaboravljamo gekove i ljubitelje glazbe za koje stalno širimo našu ponudu postera, šalica, majica, kolekcionarskih figurica i drugih licenciranih proizvoda i poklona.

Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 777 33 44 55 (samo na engleskom)