Filmski osvrt: Kako je Gru postao dobar

16. 07. 2017

Stigao je! Napokon! Najslađi i najumiljatiji od svih! Zli likovi su se vratili na veliki ekran. I možemo Vam reći jednu stvar, stvarno smo ih jedva čekali ovdje, na Europosterima. Od posljednjeg filma nismo mogli dočekati još ljubavne priče između Grua i Lucy i što će im se dogoditi nakon pobjede nad Macho Manom. I, naravno, nismo mogli dočekati još jednom vidjeti malce. Uđite u grumobil, upoznajemo Vas s filmom!

Nastaju novi izazovi

Na kraju prethodnog filma, Lucy i Gru bili su specijalni agenti AVL, Lige protiv zločina. Naravno, neki će se novi zabavni i zločesti momci i ovaj put boriti protiv njih. Balthazar Bratt, nekadašnja zvijezda Hollywooda, postao je opasnost za cijeli planet. Ali to neće biti jedina poteškoća s kojom će se susresti naši junaci. Gruov zaboravljeni brat, Dru, kontaktira ga kako bi ga obavijestio da im je umro otac. Gru će se morati nositi s tom ponovno okupljenom obitelji te se u isto vrijeme boriti protiv zločestih momaka.

Nastavlja se potraga za jednorogom

Agnes, jedna od tri kćeri koje su usvojili Gru i Lucy, još je uvijek tako malena i slatka, baš kao i prije! I još je uvijek luda za jednorozima. Unatoč tome što joj sestra pokušava objasniti istinu o mitskoj životinji, ona je uvjerena da jednorozi postoje i odlučna je pronaći jednoga od njih. Margo i Edith, dvije starije djevojčice, pokušavaju joj stati na kraj, preuzimajući ulogu majke u ovoj atipičnoj obitelji. A to nije jednostavno, čak niti za sjajnog tajnog agenta koji je, poput nje, bez problema uništavao loše momke.

Minion Wave platno: Cijene su različite, ovisno o veličini.

Malci su se VRATILI

Složit ćemo se da bismo film mogli gledati samo zbog malaca, jer su oni među najzabavnijim i najslađim likovima koji su ikad stvoreni. A producenti filma čuli su naše zahtjeve , jer malci i u ovom filmu imaju svoje brojne avanture. Kako znamo iz njihovog filma, malci moraju služiti nekoga tko je zao kako bi bili sretni, a Gruov novi obiteljski život ne odgovara njihovim očekivanjima. U filmu će krenuti samostalno, čak će neko vrijeme provesti i u zatvoru… Ali, nećemo više otkrivati!

Na kraju krajeva, film je zaista dobar. Bez obzira tražite li film koji ćete gledati sa svojom djecom ili nešto za opuštanje, ovaj film je upravo to. Priča je dobra, a brojne šale i smiješni trenuci učinit će da vrijeme proleti tijekom gledanja ovog filma. Na kraju nećete moći dočekati još avantura Grua i osobito Malaca. Mala žuta stvorenja toliko su smiješna i slatka da Vam mogu pomoći da izdržite težak tjedan. Ovaj film jednostavno morate pogledati.

I nemojte zaboraviti

PROVJERITI SVE NAŠE PROIZVODE VEZANE ZA MALCE!

Dominika