Otkrijte najbolje ponude za ovaj tjedan: CRNO I BIJELO - BLACK & WHITE popust -20 % ×

Filmski osvrt: Fantastične zvijeri 2 – Zločini Grindelwalda

25. 11. 2018

Drugi dio franšize Fantastične zvijeri je upravo izašao na velikim ekranima i čini se malo naporan zbog naizgled neprestanih pripovijesti.

Nemojte nas pogrešno razumijeti, mi u EuroPosterima volimo sve u vezi magičnog Harry Potter svijeta, njegovih bezbroj karaktera i njegove složene i isprepletene pripovijesti i intrige. Prema tome, da napravimo sažetak fantastičnih trenutaka i dijelomično umarajuće priče i dočaramo Vam zašto je ovo flim koji ne biste trebali propustiti.

Magični cirkus

Jedna od magičnih scena u filmu se odvija oko Cirque Arcanus , gdje ne samo da upoznajemo mistični lik Nagini, koja je, prema većini fanova, predvidljiva, zmija Voldemort iz Harry Potter sage. Zbog svog proklestva će s vremenom postati zmija zauvijek. Gledaoce zabavljaju strašljiva i uzbuđujuća akcija kao i nova pufasta zvijer koja će uskoro živjeti u Newtovom kovčegu.

Niffler je uvijek spreman za iznenađenja

Svi smo voljeli malu, dugonjušku životinju koja je prouzrokovala dosta nevolja u prvom filmu. Ovaj put, Niffler, opet privuće Vašu pozornost jer ima više smješnih i zanimljivih scena u filmu. Ali on nije sam! Nekoliko baby nifflera ukradu centar pozornosti i dovode gledatelje do smjeha. Na kraju filma, Niffler, igra jako važnu ulogu jer ukrade sjajni predmet koji ima veliki značaj za priču.

Oslobodite pozornicu za novog zlikovca

Na kraju prvog filma, tajni identitet Grindelwalda je otkriven i on je u zatvoru. Grindelwald, kojeg igra Johnny Deep, uživa na velikim ekranima dok luta Parizom, skupljajući svoju podršku. U isto vrijeme, gledatelji uočavaju naznake o pozadini priče o odnosu između Grindelwalda i Dumbledora, kojeg glumi Jude Law, koji nije baš kompleksan, ali ostavlja mjesta za nagađanje.

Beskonačne pripovijesti

Iako smo uživali u magičnim trenutcima i lijepim kadrovima, filmu nedostaje jasne strukture. Kao i u svim drugim Harry Potter filmovima, svaki lik ima svoju dubinu i pozadinsku priču koja je često isprepletena sa drugim likovima. Međutim, ovaj film je opteretio gledatelja sa konstantnim zapletima, jačanje karaktera likova i višeslojnih pripovijesti. Pogotovo zadnjih 30 minuta filma koji je pun bezbroj informacija o likovima, nakon kojih sljedi presudna odluka koju stranu izabrati, Grindewald na jednoj strani i Dumbledore i Fracusko ministarstvo magije na drugoj.

Nada postoji

Film, u biti, želi postaviti temelje za nadolazeće nastavke, jer franšiza tek počinje uz najavu za tri nastavka. Prema tome, možemo zažmiriti na neke zbunjujuće dijelove te prepuno informacija. Svakako savjetujemo da pogledate film jer su vizualni efekti fantastični, čudovišta su divna (barem neka od njih…) i nadamo se da će nadolazeći filmovi biti dobri kao prvi dio, sa glavnom ulogom Eddie-a Redmayne kao našeg voljenog Newt Scamander.

Još niste sigurni da li biste gledali film ili ne? Ovdje možete pogledati Trailer 🙂