Filmski osvrt: Dodjela Akademijinih nagrada Oskara u 2017.

30. 01. 2017

Prošlog smo utorka napokon saznali nominacije za Oskara. Ceremonija će se održati 26. veljače, gdje će se filmovi i osobe povezane s njima natjecati za Akademijine nagrade iz filmske industrije. La La Land nalazi se u središtu s impresivnih 14 nominacija. Oskari se ne dodjeljuju samo najboljim filmovima, glumcima i glumicama. Neke od manje poznatih kategorija oskara nagrađuju filmsku kompoziciju, glazbu i kostimografiju. Ovdje smo kako bismo Vam pokazali svoje favorite i dali Vam popis izvrsnih filmova koje vrijedi pogledati!

Neki od postera filmova predloženih za Oskara u 2017.; 46,90 kn svaki

Akademijina nagrada za vizualne efekte

Ovo je vjerojatno najpopularnija kategorija na dodjeli. Tko ne voli film u kojem vizualni efekti izgledaju nepobitno realistično? Popularni film Rogue One: Priča Ratova zvijezda nominiran je (baš kao i svaki film iz serijala Ratovi zvijezda prije njega). Ako ste pogledali film, složit ćete se da su vizualni efekti bili prekrasni. Ali i konkurencija je tako dobra! Nominirani su i Doktor Strange i Knjiga o džungli, a u našem uredu ne možemo odlučiti koji nam je film favorit!

Doktor Strange – Hand i Knjiga o džungli – Bagheera & Mowgli posteri; 46,90 kn svaki

POGLEDAJTE SVE NAŠE PROIZVODE S TEMOM DOKTORA STRANGEA!

Akademijina nagrada za glazbu

Ne zaboravimo da je i filmska glazba vrlo važna. Svi se sjećamo pjesme My Heart Will Go On iz Titanika, ili Skyfalla  kojeg pjeva Adele u posljednjem filmu o Jamesu Bondu. Iako se čini da će La La Land pobijediti ove godine, našem se timu više sviđaju melodije iz animiranih filmova, vjerojatno iz razloga što nikad nismo posve odrasli (najblaže rečeno, vjerujemo da će nam srca uvijek biti mlada). Mi navijamo za Can’t Stop the Feeling iz filma Trolovi i How Far I’ll Go iz filma Vaiana.

Vaiana – Magical Sea and Trolls – Poppy Posters; 46,90 kn svaki

OTPUTUJTE POMOĆU NAŠIH VAIANA PREDMETA!

Akademijina nagrada za kostimografiju / šminku i frizuru

Obje ove grupe jednako su važni vizualni efekti. Prošle smo godine vidjeli puno super moćnih filmova. Kako smo ljubitelji Harryja Pottera, Čudesne zvijeri i gdje ih naći jedan je od naših favorita! Izbor kostima iz 1920-ih bio je savršen. Ako govorimo o šminki i frizuri, nije nam dugo trebalo da se sjetimo zločinačkih junaka u Odredu otpisanih i intergalaktičkog Zvjezdane staze S one strane stajlinga.

Čudesne zvijeri i gdje ih naći – grupni poster i Odred otpisanih – Harley Quinn Good Night posteri; 46,90 kn svaki

KUPITE SVE NAŠE PROIZVODE INSPIRIRANE ČUDESNIM ZVIJERIMA!

I bez obzira na to tko će biti dobitnici…

KUPITE SVE NAŠE PROIZVODE INSPIRIRANE OSKARIMA 2017.

Tags: Movies, Oscars

marija

I love inspiring others with simple, creative ideas on how to decorate and organize your home. What's the best part? You don't need a big budget!

Poduzeće Europosteri.hr je osnovano 1999. godine. Od tada smo postali jedni među najvećim europskih proizvođačima proizvoda kao što su plakati, umjetnički tisakkalendari, te slike i zidno slikarstvo. Nudimo cjelokupnu uslugu uokvirivanja, pakiranja i otpreme. Naš najveći prioritet i obveza je zadovoljstvo naših kupaca.

info@europosteri.hr