Filmski osvrt: Čuvari galaksije 2

04. 06. 2017

Nakon izlaska prvih Čuvara galaksije ja i ostatak tima Europostera nestrpljivo smo čekali nastavak. Prošle je noći napokon došao taj trenutak kad sam napokon pogledala drugi film i, dragi moji prijatelji, molim Vas, sjedite, jer ću Vam ponuditi osvrt na jedan od najboljih Marvelovih filmova do sada. Molim Vas, imajte na umu da ovaj blog sadrži neke male spoilere!

Radnja

Kako je trailer i najavio, tim onih koji se ne uklapaju spasit će Galaksiju od velike prijetnje. Na tom putu vidimo puno prekrasnih svemirskih brodova, puno neprijatelja koji to postaju radi urnebesno smiješnih razloga i Baby Groota koji je toliko neodoljiv da mu je glas dao zločesti dečko Vin Diesel. Scenarij je kreativan, pun novih šala i puno načina da se napravi parodija na klišeje filmova o super junacima.

Likovi

Ovdje je štreber koji se krije u meni bio najzadovoljniji. Film je dublje zašao u pozadinsku priču svakog junaka. Naučili smo više o vezama Star LordaGamorinim obiteljskim problemima, emocionalnoj drami Rocketa i Draxovoj zastrašujućoj prošlosti. Usput, svidjelo mi se kako su pristupili Draxovoj osobnosti. Bautista je bio urnebesan. Tko kaže da bivši hrvači ne mogu biti zabavni.

Okruženje

Od djetinjstva slijedim pravilo da je svemir cool. Vidjela sam film u full 3 D i planeti, fauna i flora, kao i dizajn vanzemaljaca oduzimali su dah. Eh da, i laseri koji svuda lete bili su cool. Isto tako, vizualni efekti bili bi ništa bez novih zvukova Awesome Mix Vol. 2, koji će definitivno naći mjesta na mojoj glazbenoj listi.

Uskršnja jaja

Ako niste pratili pozadinsku priču iz stripa, to neće biti tako iznimno. Ali bilo je toliko Uskršnjih jaja. Vidjeli smo Patka Howarda, Čuvare, Stana Leeja koji je izvodio svoj cameo i likove koji će se pojaviti u nadolazećem filmu Thor.

Film dobiva solidnih 9 od 10 iz mog kuta gledanja. To je sjajan film vrijedan gledanja, čak i ako niste obožavatelj Marvela. Ima sjajnih vizualnih efekata, dobrih likova, solidan zaplet i dobru strategiju za one koji nisu ljubitelji Čuvara, kako bi se mogli upoznati s likovima. Dakle, ako bi netko htio ponovno pogledati film sa mnom, samo se javite. “I bez obzira kako težak život postane, zapamtite … Svi smo Groot!

KUPUJTE NAŠE PROIZVODE INSPIRIRANE ČUVARIMA GALAKSIJE!

Aneta

I love inspiring others with simple, creative ideas on how to decorate and organize your home. What's the best part? You don't need a big budget!