Filmski osvrt: Black Panther

16. 03. 2018

Ponekad neki filmovi promjene način kako se kino radi i sami pogled na njega. Malo rjeđe su ti filmovi Blockbusteri. I još rjeđe su ti filmovi o superjunacima. Svi ste vjerovatno već čuli za film Black Panther kroz zadnjih nekoliko tjedana jer je očekivan zbog više razloga. I da ništa ne pokvarimo u ovom članku, možemo samo reći da nismo razočarani ni na bilo koji način.

Priča

U ovom filmu pratimo T’Challa, lik kojeg smo već upoznali u Marvel svijetu, gdje je on na putu kući nakon svih događanja u Kapetan Amerika – Civil War. Njegov dom je mistična zemlja Wakanda, afrička država veoma napredna u smislu tehnologije i društva. Black Panther je spreman da vodi svoju zemlju kao novi kralj kad otkrije da netko od njegovih ljudi kuje plan da preuzmu tron. Morati će se boriti protiv onih kojima je cilj poremetiti mir u njegovoj državi i prijetiti svijetu ujedno kao Black Panther i novi kralj Wakande. Priča je veoma orginalna i vodi nas duboko u afričku kulturu. Ni u jednom momentu filma nije nam bilo dosadno i set Wakande daje posebnu svježinu u cijelu “superhroj-mora-spasiti-svijet” priči.

Likovi

Ah, ne znam tko je bio zadužen za raspoređivanje uloga, ali je obavio fantastičan posao. Chadwick Boseman je ponovo odličan T’Challa. Ali ako postoji jedna osoba kojoj trebamo skinuti kapu to je Michael B. Jordan. Mislim da bi mogao biti do sad najbolji negativac u Marvelovim filmovima. Igrajući Erik Killmonger-a, stvara takvu performansu da nikada prije nismo imali takve suprotnosti između superheroja i njihovih protivnika. Ostatak ekipe, također, je napravila izvanredan posao, ali suprotnosti između njih dvoje stvarno diže film na novi level.

Zavaravajući vizualni efekti

Film je predivno lijep. Bilo da je 2D ili 3D, vizualni efekti su nevjerovatni. Država Wakanda nam oživi pred očima i mi nemamo ništa protiv toga. Suradnja između afričkog pejzaža i futurističke tehnologije je savršena i postiže super rezultat. Scene borbe su, također, odlično režisirane, ako volite borbu i eksploziju.

Ovaj film je ujedno i odlično iznenađenje jer ponosno pokazuje sav utjecaj afričke kulture. Kad to znate, gledano zbog političkih razloga, ime Black Panther su morali promjenit u Black Leopard u jednom trenutku u povijesti stripova, ovaj film sada otvoreno koristi svu baštinu i odgovornosti koje dolaze sa imenom Black Panther. Smatramo da je odlično upotrebljena afrička i afroamerička kultura. I cijelu film samo može imati koristi od toga. Bez dvojbe Black Panther će ostaviti svoj utjecaj na Blockbustere i filmove o superherojima u nadolazećim godinama.

VIŠE BLACK PANTHER PROIZVODA

OTKRIJTE DRUGE MARVELOVE JUNAKE

Autor: Pierrejean