Filmski osvrt: Ant-Man i Wasp

31. 07. 2018

Marvel nam je dostavio još jedan uzbuđujući flim ove godine – Ant-Man i Wasp. Nakon malo depresivnog iskustva sa Osvetnici: Rat beskonačnosti, isčekivali smo nove avanture Ant-Mana sa posebnim zanimanjem na to da li je Marvel odlučio da nam baš slomi srca i dušu ove godine, ili pak ne. Vidjeli smo malenog čovijeka i njegovog letećeg prijatelja prije, i naši veoma kritizirajući mozak se nije mogao suzdržati, a da ne podijeli našu presudu za film.

Priča prati Ant-Mana u zadnjim danima provedenim u kućnom pritvoru koji je nastavljen zbog događaja iz Kaptean Amerika: Građanski rat. Dozvoljeni su mu kratki posjeti njegove divne kćeri, ali podrhtava na mogućnost uklanjanja, nožne rukavice koja je totalno van stila, ponovo dobiti mogućnost da izađe iz kuće i bude otac koji želi postati. Poštujemo njegove ciljeve; ipak život ne zaboravlja postaviti neke prepreke prije nego što mu je dozvoljeno da ispuni svoj san. Avantura u obliku Hank i Hope Pym, dok pokušavaju pronaći majku i ženu koja je nestala u kvantnom području. Naravno, oni vjeruju da je Scott jedini koji im može pomoći pronaći je.

Priča je lagana, zabavna i ugodna unatoč neimaginarnom i otrcanom zlikovcu. Bez tame ili teške, tužne priče koja prepravljuje samu priču, ostavljajući lagani film kojemu je glavni cilj da nas zabavi. Iskreno, drago mi je što imamo ovaj film odmah nakon Rata beskonačnosti, kojeg karakterizira siva priča i stresan kraj, ostavljajući me tužnom. S toga, možemo pretpostaviti da razlog iza Ant-Mana i Wasp je da dozvole fanovima da se zabave, podigne im se raspoloženje i da se proširi malo pozitivnosti i dobre volje. Bez obzira, priča nije bila bogata ni intrigrantna kao u prvom Ant-Man filmu, izdanom 2015. godine. Ipak, ima nevjerovatnu glumačku podstavu, poput Michael Douglasa, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer i mnogi drugi koji daju dodatnu potporu filmu.

Za sve Ant-Man fanove i Marvel ljubitelje; orginalni poster filma će biti u našoj ponudi za samo par dana!